شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

آموزش ويولن در كرج

آموزشگاه موسيقي سرنا در كرج

آموزش ويولن در كرج

۱۴ بازديد

آموزشگاه موسيقي سرنا كلاس هاي آموزش ويولن در كرج را با اساتيد مجرب برگزار ميكند. شما هنرجويان عزيز جهت اطلاع از ساعات برگزاري كلاس ها و استعلام از هزينه كلاس ويولن در كرج ميتوانيد با شماره اي اين مجموعه در تماس باشيد.

 

جهت كسب اطلاعات بيشتر به سايت آموزشگاه موسيقي سرنا مراجعه نماييد.
 
 
تلفن آموزشگاه موسيقي سرنا :
 
026-32263647     026-32253482

www.sorna-music.ir

 

ویولن مناسب

1 – خریدن ویولن. اگر یک فرد تازه‌کار هستید نیازی به خریدن یک ویولن گران‌قیمت‌ندارید اما باید توجه‌کنید که کیفیت ویولن، متناسب با قیمت آن افزایش می‌یابد. با صرف چندصد دلار می‌توانید یک ویولن مناسب تهیه کنید.

  • اگر بزرگسال هستید یک ویولن 4/4 بخرید. ویولن وسیله کوچکی است. اما ویولن‌های خیلی کوچکی‌هم وجودداراد که مخصوص کودکان است. هنگام خرید ویولن اندازه مناسب را از مغازه‌دار بپرسید.
  • در هنگام خرید ویولن؛ اندازه بازوی خود را به فروشنده بگویید تا ویولن مناسب را به شما بدهد. هنگامی‌که ویولن را در بازوی چپ خود نگه می‌دارید، باید نوک انگشتان شما نزدیک اسکرول ویولن قرار بگیرد.
  • از یک فرد دارای اعتبار خریدکنید. اگر از یک مغازه معتبر خربداری نکنید، ممکن است ویولن شما از کیفیت پایینی برخوردار باشد. و در نتیجه نمی‌توانید تمرینات خوبی را پشت سر بگذارید. خرید خود را تنها از مغازه‌های معتبر انجام‌دهید. آموزش مقدماتی ویولن

2- بررسی لوازم جانبی. ویولن باید به همراه چهار سیم، یک آرشه و یک کیف مخصوص و در گاهی اوقات یک کلوفون و یک بالشتک کوچک برای زیر چانه قرارگرفتن، به شما عرضه‌شود. از آنجا که ویولن وسیله‌ای ظریف‌است، کیف مخصوص نگهداری آن از اهمیت زیادی برخوردار است.بهترین ساز برای شروع یادگیری موسیقی کودکان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.